خودرو mvm x22 پرو 2024-04-22
شرایط فروش نقد و اقساط ایکس 22 پرو ام تی X22 PRO MT + ثبت نام و خرید مدیران خودرو 777
در این صورت چری 3X پلاس نیروی خود را از موتور 1.5 لیتری سابق دریافت خواهد کرد. برخی نشریات مدعی هستند خروجی این موتور در 3X پلاس از 105 به 116 اسب بخار افزایش یافته است. این درحالیست که هر دو خودرو به ترمزهای قدرتمندی مجهزند که توقف از سرعت یکصد کیلومتر بر ساعت را در ۴۴ متر ممکن میسازند. تهویه الکتریکی دستی، دوربین و سنسور پارک عقب، دو کیسه هوا، سانروف، سامانه کنترل در سربالایی و سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی و اتوهلد، تریم داخلی چرم و فرمان کمکی برقی.
به صورت کلی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دنده ای یا همان ام وی ام ایکس ۲۲ پرو MT طراحی مشابه x22 pro دارد. این خودرو ظاهری اسپرت و جوان پسندانه دارد و طراحی آن حس خوبی را به بیننده منتقل می کند. در نمای جلو این خودرو جلو پنجره بزرگ و کهکشانی را میبینیم گه نشان ام وی ام در وسط آن قرار داده شده است. کابین ام وی ام X22 پرو دندهای تغییرات گستردهای در مقایسه با نسل اول خود کرده است. نمایشگر جدید و فرمان دیکات، دو تغییر بزرگ وی ام X22 پرو دنده ای در مقایسه با نسل نخست این خودرو هستند. داشبورد میانی این خودرو نیز کمی به سمت راننده متمایل شده تا او کنترل بیشتری بر کابین داشته باشد.
Mitsubishie Eclipse Cross میتسوبیشی اکلیپس کراس
براساس اطلاعات موجود در سایت مدیران خودرو، X22 جدید با پیشرانهی یک لیتر توربوشارژ بهجای موتور ۱/۵ لیتری در مدل پیشین، تولید خواهد شد. قدرت این پیشرانهها مشابه خواهد بود اما موتور توربوشارژ جدید، حدود ۱۵ نیوتنمتر گشتاور بیشتر خواهد داشت. ایکس ۲۲ پرو اتومات لااقل ۱۰۰ تومن بزار روش.آدم عاقل اتوماتیک رو با دستی عوض نمی کنه. برخلاف بسیاری دیگر از فیسلیفتهای ارائه شده در بازار ایران، x22 pro علاوه بر تحولات ظاهری دستی هم به داخل محفظه موتور خود کشیده و یک موتور گیربکس جدید را در این قسمت سکونت داده است. همچنین در نمای جلو x22 پرو دنده ای دیفیوزر جلو را مشاهده می کنیم که به رنگ نقره ای و در زیر قسمت پلاک قرار گرفته است.
ایکس 22 پرو به موتور 1 لیتری توربو مجهز است که توانایی تولید قدرت 107 اسب بخار را دارد که قابل قیاس با موتور ۱.۵ لیتری و فاقد توربویی است که در مدل اولیه این خودرو نصب شدهاست. همچنین گیربکس این خودرو 9 سرعته CVT است که پیش از این نیز در چری آریزو ۶ و آریزو ۵ توربو فیس لیفت نیز مورد استفاده قرار گرفته است. به هر روی مدیران خودرو قیمتی در حدود 600 تا 640 میلیون تومان را برای این کراس اوور کامپکت شهری در نظر گرفتهاست (بسته به نوع خرید و شرایط فروش اعلامی) که البته رقمی نسبتا بالا در شرایط فعلی بازار محسوب میشود. طرح رو کش صندلیها و تو دریها تغییری نکرده و مانند خودرو ایکس ۲۲ از دو رنگ مشکی و نارنجی تشکیل شده است. ام وی ام ایکس ۲۲ پرو یک کراس اوور فوقالعاده جمعوجور یا هاچبک کراس محسوب میشود.
طرح رینگهای تغییر کرده است و به جز این تفاوت دیگری میان ام وی ام X22 پرو دنده ای و ام وی ام ایکس 22 دندهای ساده نمیتوان یافت. روی دیفیوزر پایین سپر نیز دو خروجی اگزوز قرار دارند که البته واقعی نیستند و تنها برای القای حسب اسپرت افزوده شدهاند. درباره مشخصات فنی و پیشرانههای احتمالی ام وی ام X22 فیس لیفت فعلا اطلاعاتی در دست نیست، ولی به احتمال زیاد شاهد تغییرات خاصی در این بخشها نخواهیم بود.
بررسی طراحی ام وی ام ایکس 22 پرو ؛ چهرهآرایی به سبک کرهایها
با این حال نسل دوم آن یعنی ام وی ام X22 پرو دنده ای با هیچکدام از خودروهای یاد شده روبرو نیست و تنها هاچبک کراس بازار در این محدوده قیمتی محسوب میشود. البته اگر سایپا نسخه دندهای سایپا اطلس را طی مدتی کوتاه به بازار عرضه کند، این دو خودرو به رقیب یکدیگر تبدیل خواهند شد. با این حال تا زمان عرضه یک رقیب جدی، ام وی ام X22 پرو دنده ای در بازار یکه تازی خواهد کرد. اگر از ظاهر بدون تغییر ام وی ام X22 پرو در نمای جانبی و عقبی دلسرد شدهاید، لازم نیست نگران باشید چرا که در کابین این خودرو مشخصههای جدیدی انتظار شما را میکشند. طراحی داخلی ام وی ام X22 پرو در مقایسه با نسخه قبلی به کلی متفاوت است و جلوهای شبیه به محصولات جدید این شرکت همچون آریزو 5 فیسلیفت دارد. آذر ماه سال گذشته مدیران خودرو MVM X22 PRO را به شکل رسمی معرفی و قیمت نهایی آن را برای نخستین بار اعلام کرد.
پس از موفقیت فروش نسل پیشین خودرو ایکس ۲۲ شرکت مدیران خودرو تصمیم گرفت تا با عرضه نسل جدید این محصول همچنان صدرنشین فروش کراساوورهای اقتصادی بازار باقی بماند، از این روی در سال ۱۴۰۰، X22 Pro AT را به بازار خودروی کشورمان معرفی کرد. به لطف طراحی زیبا و جوانان پسند این محصول شرکت چری توانسته است تا ایکس ۲۲ پرو را به سایر نقاط جهان از جمله آمریکای جنوبی به فروش برساند. ایکس ۲۲ پرو اتوماتیک و دندهای تنها در بخش مشخصات فنی و امکانات رفاهی با یکدیگر تفاوتهایی دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. این هاچبک کراس به لطف طراحی زیبا، ابعاد مناسب و همچنین امکانات مطلوب موفق شد تا نظر بسیاری از اقشار مختلف را نسبت به خود جلب کند. نسخه جدید این خودرو با نام ام وی ام X22 پرو مدتی است که وارد ایران شده است و اکنون مدیران خودرو قصد دارد تیپ ارزانتر آن را با نام ام وی ام X22 پرو دنده ای به بازار عرضه کند.
نرم شیک راحت اکتان بریزید حتما اگر بنزین سوپر گیر نیومد ، نکته اش فقط همینه . با نگاهی به نمای جانبی و عقب X22 و X22 PRO هیچگونه تغییر ملموسی را مشاهده نخواهید کرد. البته اگر از کنار رینگهای 16 اینچی X22 PRO که طراحی زیباتری دارند، عبور کنید. میزان مصرف سوخت ام وی ام X22 پرو دندهای هم در سیکل ترکیبی حدود 7 لیتر برای هر 100 کیلومتر است. ام وی ام X22 پرو یک هاچبک کراس است که در گروه خودروهای اقتصادی کلاس B قرار میگیرد و برای استفاده شهری مناسبتر است در حالی که نیاز خانواده را برای مسافرتهای بین شهری نیز برآورده میکند. مدیران خودرو پس از انتشار شرایط فونیکس، شرایط فروش ام وی ام را نیز برای اسفند 1403 منتشر کرد.
شرکت مدیران خودرو سرانجام نخستین سری از شاسی بلند ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای را به دست مشتریان رساند. در همین راستا فعالان بازار در آگهیهای فروش خود، قیمت این خودرو را در بازار نیز تعیین کردند. در ادامه ضمن بررسی اختلاف قیمت MVM X22 Pro MT در بازار و کارخانه، با مشخصات فنی و امکانات آن نیز آشنا خواهیم شد. همانطور که اشاره شد، مدیران خودرو در سال 1401 تیپ جدیدی با نام IE را جایگزین تیپ اکسلنت قبلی کرد و یکی از سوالات متداول درباره این کراس اوور به همین تفاوت های بین تیپ اکسلنت و ie بر میگردد. تیپ جدید IE در زمینه طراحی یا مشخصات فنی تفاوتی با تیپ قبلی ندارد و صرفاً امکانات بیشتری برای آن در نظر گرفته شده است.
امروزه با تورم شدید حاکم بر بازار، مفهوم کلمههایی مثل «مقرون به صرفه»، «اقتصادی» و… کمی مبهم شده است. خودرو MVM X22 Pro هم در اصل جزو کراس اوورهای مقرون به صرفهتر قرار میگیرد، اما در حال حاضر قیمت کارخانه نسخه دنده اتوماتیک آن به حدود 900 میلیون تومان میرسد. همه اینها گفته شد تا در نهایت به این نکته برسیم که اگر این کراس اوور مدیران خودرو را یک محصول اقتصادی در نظر بگیرید، سطح امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی آن باید رضایتبخش باشد. به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که شاخصههای تاثیرگذار بر بازار چه روندی را در آینده طی میکنند تا آنوقت بتوان به طرزی دقیق در مورد آینده ایکس۲۲پرو و همچنین شرایط بازار آن در کشور اظهارنظر کرد. عملکرد فرمان کمکی برقی X22 پرو دنده ای خوب و مناسب است و راحتی خوبی را به راننده می دهد.
شرایط فروش ام وی ام منتشر شد [اسفند 1403]
بنابراین اگر عادت به رانندگی در ترافیکهای طولانی ندارید، ام وی ام X22 پرو دنده ای یک هاچبک کراس مطلوب برای شما خواهد بود. حداکثر راندمان موتور ام وی ام X22 پرو دنده ای 116 اسب بخار قدرت و 143 نیوتن متر گشتاور هستند. این ارقام تفاوت چندانی با خروجی موتور یک لیتری سه سیلندر توربوشارژر نسخه اتوماتیک ندارند، بنابراین در آینده نزدیک شاهد رقابت تیپ دندهای و اتوماتیک ام وی ام X22 پرو از نظر شتاب و کشش خواهیم بود. همانگونه که انتظار داریم، گیربکس پنج سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت به چرخهای جلو را در این خودرو برعهده دارد.
امکانات ام وی ام آپشن های ام وی ام ایکس 22 پرو
چراغ ترمز هم به وسط سپر عقب منتقل شده است تا کارایی و زیبایی بیشتری داشته باشد. بدون شک، فیسلیفت تیگو ۲ به مدل جدید، ظاهر خودرو را بهبود داده و جذابتر کرده است. البته در مدل اصلی هم، طراحی نمای روبرو با توجه به ابعاد و برند چینی سازنده خودرو، رضایتبخش بود اما برای مدل پرو، تغییر چهر آنچنان خوب انجام شده که انگار تغییر نسل اتفاق افتاده است. اما در اوایل سال ۱۴۰۱ شاهد نسخه IE ایکس ۲۲ پرو در بازار بودیم که سه آپشن استارت دکمهای، گرمکن صندلیهای جلو و آینههای جانبی تاشونده برقی به آن اضافه شده بود. وقتی وارد کابین X22 پرو دنده ای می شوید، با فضایی جذاب تر از قبل مواجه هستید. اما باید بدانید که کیفیت آنچنان بهتر نشده و همان سبک اقتصادی به شما ارائه شده است.
در تصاویر سایتهای خارجی، X22 جدید همراه با پنل تمام دیجیتال پشت فرمان نیز وجود دارد. این تجهیزات احتمالا در آینده به صورت سفارشی برای خودروی مونتاژ ایران فراهم خواهم بود. خیلی از خودروسازان معروف ۳ سیلندر توربو تولید می کنند.اگه خراب شد بیمه هم که هست. به هیچ عنوان خریدش عاقلانه نیست .هر کی گفته خوبه دلال این خودروی چینی هست یک کراس آور بسیار ضعیف چینی هست دیگه . کامپیوتر سفری هم بین دو دایره مدرج قرار گرفته و اطلاعات مربوط به طی مسافت و میزان مصرف سوخت را نشان میدهد.
رقبای ام وی ام X22 پرو در بازار
این خودرو در واقع نسخه فیسلیفت نسل اول به حساب میآید اما از نظر فنی تغییرات گستردهای در آن پدید آمده است. مدیران خودرو نسل دوم این محصول را نیز با نام ام وی ام X22 پرو از مدتی پیش به بازار عرضه کرد که از ترکیب موتور یک لیتری سه سیلندر توربو و گیربکس CVT بهره میبرد. حال با توقف تولید نسل اول ایکس 22، نسل دوم این خودرو با گیربکس دندهای نیز به بازار عرضه خواهد شد. ام وی ام X22 پرو دنده ای یکی از کراساوورهای مقرون به صرفه و کوچک بازار ایران خواهد بود که انتظار میرود در آینده نه چندان دور، موفقیت نسل اول این خودرو را تکرار کند. سانروف، یکی دیگر از آپشنهای ایکس ۲۲ پرو است که لذت دیدن آسمان بالای سر را به راننده ارائه میکند و برای تهویه هوا کاربردی است. سیستم کنترل فشار باد لاستیک (TPMS) یکی دیگر از آپشنهای این محصول مدیران خودرو است.
مشخصات تولید کننده
خودروی ام وی ام X22با طیفی از امکانات رفاهی قابل توجه، میتواند نمایشی واقعی از لحظات پر شور و نشاط و حس جوانی را برای سرنشینان فراهم کند. خودروی MVM X22PRO طراحی اسپرت و منحصر به فردی دارد که به خاطر این سبک ظاهرش به سرعت نظر قشر جوان را به خود جذب میکند. عملکرد پیشرانهی خودرو MVM X22PRO در سطح قابل قبول نسبت به سایر رقیبان قرار دارد.
برای تعلیق هم در نواحی جلو و عقب به ترتیب سیستم مک فرسون و میله پیچشی استفاده شده است. ام وی ام ایکس ۲۲ یا در اصل تیگو 3x بر اساس هاچ بک چری A13 یا فولوین 2 که در ایران به نام ام وی ام ۳۱۵ میشناسیم توسعه پیدا کرده است و بهعنوان نسخه کراس اوور بلوغ یافته ام وی ام ۳۱۵ در نظر گرفته میشود. اگر با دقت نگاه کنید، احتمالا متوجه بازطراحی سپر عقب خواهید شد که حالا شبرنگهای قرمز افقی و ادوات نقرهای رنگ با دو حفرهی ظاهری در طرفین دارد.
امویام X22 Pro IE، مدل ۱۴۰۳
پیشرانه 1.5 لیتری میتواند 116 اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد و گشتاور اعلام شده این موتور نیز 143 نیوتن متر است. نیروی موتور از طریق گیربکس 5 سرعته دستی (MT) به چرخهای جلو منتقل میشود و طبق اعلام کمپانی، شتاب صفر تا صد ام وی ام X22 پرو با 1200 کیلوگرم وزن، حدود 12.5 ثانیه است. برای علاقهمندان به خرید خودروهای مدرن، ایکس 22 پرو ام تی یکی از گزینههای جذاب و پرطرفدار در بازار است. مدیران خودرو با ارائه شرایط فروش نقد و اقساط جذاب، فرصت مناسبی را برای خریداران فراهم کرده است تا با توجه به نیاز و بودجه خود، اقدام به خرید کنند. با ارائه شرایط فروش نقد و اقساط ایکس 22 پرو ام تی توسط مدیران خودرو، شما میتوانید از شرایط ویژه نقدی و امکانات پرداخت اقساطی بهرهمند شوید. در ادامه، جزئیات بیشتری در مورد شرایط فروش ایکس 22 پرو ام تی و طرحهای مختلف فروش نقدی و اقساطی آن بررسی میشود.
در بخش مشخصات فنی ام وی ام X22 پرو دنده ای نیز شاهد یک فیسلیفت از نسل قبلی هستیم. پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی زیر کاپوت این تیپ قرار دارد که از نسخه قبلی به ارث رسیده است. با این حال پیشرانه ام وی ام X22 پرو دنده ای اکنون قدرت و گشتاور بیشتری تولید میکند. بنابراین برخلاف تیپ اتوماتیک این خودرو که موتور یک لیتری توربوشارژر دارد، در ام وی ام X22 پرو دنده ای از موتور حجیم و تنفس طبیعی استفاده شده است. استفاده از این پیشرانه باعث میشود استفاده از این پیشرانه باعث میشود تا پیچیدگیهای فنی ام وی ام X22 پرو دنده ای در مقایسه با نسخه اتوماتیک کاهش یابند و همچنین هزینههای نگهداری آن برای مالکان کمتر باشد.
با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام فرم را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. بسیاری از عناصر افقی، از جمله چراغ های عقب دودی توخالی سه بعدی، خطوط کاراکتر عرضی و تریم های عرضی در قسمت پایین سپر عقب، در عقب خودرو، حس استواری و عظمت را افزایش داده اند.
بیشتر که وارد جزئیات طراحی شویم، اول از همه در نمای جلو جلوپنجره بزرگ کهکشانی با چینش چراغها باعث جلب توجهاند. در دماغه این شاسی بلند همان جلوپنجره اصطلاحاً کهکشانی چری به چشم میخورد که به اشکال مختلف در محصولات امروزی آن مثل تیگو 8 پرو و فونیکس اف ایکس پیادهسازی شده است. چراغها هم بهشکل دو قسمته طراحی شدهاند؛ بخش بالایی را دیلایتهای باریک به خود اختصاص دادهاند و بخش پایینی را چراغهای اصلی. این سبک و سیاق طراحی را از کراس اوورهایی مثل جک/سهول K7 که در ایران با نام کی ام سی کی 7 عرضه میشود دیدهایم.
در نمای جلو چراغهای دی لایت به جای چراغهای اصلی قرار گرفته و در بخش میانی سپر جلو نیز چراغهای اصلی قرار دارند که زیبایی خاصی به این کراساوور بخشیده است. همچنین جلوپنجره الماس نشان با تم کهکشانی این محصول چشم هر بینندهای را به خود محصور میکند. ام وی ام X22 پرو در واقع فیس لیفتی از ام وی ام X22 معمولی بوده و از نظر ظاهری تفاوتهای بزرگی مخصوصا در نمای جلو نسبت به نسخه قدیمی پیدا کرده است. در بخش جلوی خودرو شاهد سبک طراحی جدیدی هستیم که در آن چراغ های مخصوص روز به صورت یک نوار LED کشیده و باریک در بالاترین بخش قرار گرفته و چراغ های اصلی بر روی سپر منتقل شده که در نسخه دندهای از نوع هالوژنی است. جلو پنجره خودرو نیز ظاهر بزرگتر و زیباتری پیدا کرده که در بیشتر کراس اوورهای جدید مدیران خودرو و فونیکس قابل مشاهده است. امویام X33 کراس چهارمین نسخه این کراساوور محبوب و پرفروش در ایران به حساب میآید.
خرید و فروش خودرو امویام X22 Pro در تهران
مصرف سوخت ترکیبی ام وی ام X22 پرو دنده ای هنوز اعلام نشده است اما با توجه به شباهت مشخصات فنی این خودرو با نسل اول، انتظار ثبت رکورد اقتصادی را در زمینه مصرف بنزین داریم. شتاب نسخه اتوماتیک ام وی ام X22 پرو حدود 14 ثانیه به دست آمده است و انتظار داریم نسخه دندهای چند ثانیه در زمینه شتابگیری بهتر عمل کند، هر چند حرکت دادن جثه 1.2 تنی با استفاده از موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی کار سادهای نیست. ام وی ام ایکس ۲۲ پرو خودرویی با ظاهر زیبا همراه با امکانات رفاهی مطلوب است که با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار میگیرد. شرکت مدیران خودرو سیستم کنترل پایداری را به آپشن های این خودرو اضافه کرده که مزیت خوبی برای این خودرو به حساب میآید. X22 پرو نسخه فیس لیفت شده نسخه قبلی خود است که از لحاظ فنی نیز تغییرات گسترده ای کرده است. ایکس ۲۲ پرو به موتور سه سیلندر توربوشارژ یک لیتری که توان تولید ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد مجهز شده است.
{موتور ام وی ام X22 پرو چیست؟
|}در بخش کابین با اینکه از پلاستیک خشک استفاده شده است اما سعی شده است با استفاده از المان ها و طرح های مختلف ، حس اقتصادی بودن به سرنشینان القا نشود. طراحی متریال مورد استفاده در رو دری های این خودرو را می توانیم به سه بخش تقسیم کنیم. در بخش میانی رودری ها از رویه چرم مصنوعی، هماهنگ با تریم استفاده شده در داخل کابین هستند و در بخش پایین رو دری ها نیز مانند قسمت بالا از پلاستیک خشک استفاده شده است. داشبورد این خودرو به سبک محصولات اسپرت به صورت درایو سنتر طراحی شده تا علاوه بر ارگونومیک بودن طراحی درون کابین، بر زیبایی آن نیز افزوده شود.
با این حال اگر سطح انتظارات شما از ام وی ام X22 پرو در حد یک هاچبک کراس اقتصادی باشد، این خودرو میتواند در حد توان خود نیازهای شما را برطرف کند. قوای محرکه X22 pro یک موتور سه سیلندر توربوشارژ یک لیتری است و گیربکس آن از نوع ۹ سرعته CVT می باشد اما در نسخه X22 PRO MT قوای محرکه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است و گیربکس آن ۵ سرعته دستی است. چراغ های روشنایی اصلی در نسخه اتومات از نوع LED بوده اما در نسخه دنده دستی از نوع هالوژنی است. ترمز دستی در نسخه اتومات به صورت برقی و در نسخه دنده دستی به صورت مکانیکی است. ایکس ۲۲ پرو در مقایسه با سایر خودروهای اقتصادی ظاهری جذابتر دارد و بسیار جوان پسند است.
همچنین حرکت های عرضی این خودرو تا حد قابل توجهی به صورت مکانیکی خنثی می شوند و گاهی سیستم کنترل پایداری الکتریکی به کمک می آید. باید گفت که این خودرو پایداری بهتری از ام وی ام ۳۱۵ دارد، اما همچنان در بحث هندلینگ زیاد ایده آل رفتار نمی کند. اما به خاطر ساختار سیستم تعلیق عقب، تا حدی ضربه ها از جاده به سرنشینان عقب منتقل می شود.
در حال حاضر پایگاه خبری اسب بخار یکی از پرمخاطب ترین رسانه های صنعت خودرو در ایران است و به صورت روزانه به اخبار و حواشی آن می پردازد. چری علاوه بر تولیدات اختصاصی با برند خود، برای شرکتهای مطرح دنیا، مثل جگوار و لندروور، خودرو مونتاژ میکند. محصولات چری علاوه بر چین و ایران، در کشورهای روسیه، ترکیه، مراکش، مصر، برزیل، شیلی و آفریقای جنوبی عرضه میشوند. خودروسازی چری، در شهر ووهو استان آنهوی (Wuhu, Anhui Province) کشور چین فعالیت میکند. این شرکت در سال ۱۹۹۹ بنیان نهاده شد و از سال ۲۰۰۳ با تولید انواع خودروهای سواری آغاز به کار کرد. هماکنون چری در گروه خودروسازان برتر چین از نظر تیراژ تولید و کیفیت ساخت است.
از سوی دیگر جک S3 به عنوان تنها رقیب مستقیم MVM X22 PRO نیز متاسفانه اخیرا افزایش قیمت را تجربه کرده و حالا (اذر 1400) ۵۲۸ میلیون تومان قیمت دارد. از این رو در بازاری کم رقیب شرکتهایی مانند مدیران خودرو و کرمان موتور میتوانند قیمتهای دلخواه خود را به بازار دیکته کنند. این شرایط احتمالا تا قبل از عرضه رسمی نسخه هاچ بک شاهین (آریا) به عنوان یک خودرو کراس داخلی یا نسخه داخلی سازی شده پژو ۲۰۰۸ در سال آینده ادامه خواهد داشت. از جمله رقبای مستقیم ام وی ام X22 پرو دندهای خودروهایی نظیر پژو ۲۰۷ پانوراما دندهای، نسل قبلی ام وی ام X22 در نسخه دندهای و همچنین خودروهای کارکرده ای مانند ساندرو استپ وی هستند. همانطور که اشاره کردیم تا کنون ام وی ام X22 پرو دندهای ارزان ترین خودروی مدیران خودرو بوده و با توجه به سابقه خوبش می توان آن را یک رقیب بزرگ برای خودروهای داخلی دانست.
امویام X33 کراس در واقع چری تیگو 2 پرو مدل 2023 است که تیپ متفاوتی از تیگو 2 پرو یا همان امویام X22 پرو به حساب میآید. این خودرو از نظر فنی کامل شبیه امویام X22 پرو است اما در بخش طراحی داخلی، طراحی خارجی و امکانات از آن بهتر است. مشتریان هماکنون میتوانند با شرکت در شرایط فروش ام وی ام، این خودرو را خریداری نمایند.
{ام وی ام x22 پرو دنده ای ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی
|}ام وی ام X22 پرو دنده ای در مقایسه با نسل قبلی خود شاهد تجهیزات بیشتری است که از جمله آنها میتوان به گرمکن صندلیها، آینههای تاشو برقی و نمایشگر بزرگتر اشاره کرد. تصاویر موجود نشان میدهند در طراحی این نسخه چری نگاهی دقیق به محصولات اخیر هیوندای به ویژه مدلهای کونا و سانتافه داشته، چرا که دماغه خودرو به وضوح کراساوورهای مذکور را در ذهن تداعی میکند. چراغ های بالا که به صورت نواری قرار گرفته اند ولی چراغ های روشنایی اصلی نیستند بلکه چراغ های روشنایی روز یا همان دی لایت ال ای دی هستند. در مورد هندلینگ و کیفیت سواری هم میتوان گفت که گرچه ضربات وارده به کابین در اینجا تا حدودی کمتر شده اما باز هم احساس خشکی تا حدودی سرنشینان عقب را اذیت خواهد کرد.
غربیلک فرمان ظاهری شبیه به دیگر محصولات جدید مدیران خودرو پیدا کرده و همچنین طرح کلی فرمان نیز به D کات تغییر پیدا است. داشبورد میانی هم به کل تغییر کرده و اکنون شاهد یک سیستم مالتی مدیا جدید با یک صفحه نمایش بزرگتر هستیم که با زاویه کمی به سمت راننده کشیده شده است. کراس اوور مذکور از سال 2016 میلادی به بازارهای جهانی معرفی و سپس عرضه شد و به ایران آمد. چهره و ظاهر ایکس 22 معمولی نسبت به خودروهای داخلی بهروزتر و مدرنتر بود و همین مورد باعث شد استقبال زیادی از آن شود. از طرف دیگر مدیران خودرو سعی کرد با حربه شرایط اقساطی، این ماشین را به مشتریان خود بفروشد و موفق هم شد. اگر تجربهی حضور در کابین X22 اصلی را داشته باشید، با دیدن داشبورد و فرمان ایکس ۲۲ پرو، شگفتزده خواهید شد.
در این محدوده قیمتی، یکی از معدود رقبای صفرکیلومتر این خودرو را باید جک S3 کرمان موتور دانست که با کمی اختلاف رسماً 910 میلیون تومان قیمت خورده است. این کراس اوور مدیران خودرو برای کسانی که به دنبال یک کراس اوور در این محدوده قیمتی با امکانات قابل قبول، چهره جدیدتر و مصرف بهینه سوخت هستند میتواند گزینهای راضیکننده باشد. مشخصات فنی این خودرو شامل یک پیشرانه 998 سی سی توربوشارژ به همراه جعبه دنده سی وی تی است و قدرت موتور به چرخهای جلو انتقال داده میشود. پیشرانه مذکور تحت مهندسی موسوم به AVL ساخته شده و سه سیلندری است و میتواند حداکثر قدرت 101 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتنمتر را تولید کند. جعبه دنده ام وی ام X22 پرو IE نسل جدید جعبه دندههای گروه چری است و دو قابلیت تیپ ترونیک و تعویض دنده مصنوعی تا 9 سرعته دارد.
ام وی ام X22 پرو را می توان در نسخه دنده ای رقیب رنو ساندرو استپ وی، ام وی ام X22 دنده ای قدیمی، پژو 207i پانوراما دنده ای و… دانست. همچنین نمونه اتوماتیک این خودرو با محصولاتی چون بک X3 پرو و جک S3 رقابت می کند. ثبت نام جدید ایکس 22 پرو ام تی فرصتی ایدهآل برای داشتن این خودرو با شرایط پرداخت نقدی و اقساطی منعطف است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مراحل ثبت نام و خرید ایکس 22 پرو ام تی با ما همراه باشید. اگر بهدنبال خرید ایکس 22 پرو ام تی هستید، اکنون بهترین زمان برای ثبت نام و استفاده از جدیدترین شرایط خرید این خودرو است. با شرایط ثبت نام خودرو ایکس 22 پرو ام تی، شما میتوانید بهراحتی مراحل ثبت نام و خرید خود را تکمیل کنید و از امکانات ویژه بهرهمند شوید.
براساس اخبار منتشر شده توسط منابع آگاه مدیران خودرو در حال انجام تستهای ام وی ام X22 پلاس یا X22 پرو است و این خودرو به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد. چهره ام وی ام X22 نسب به گذشته کاملاً تغییر کرده و نمای جلویی آن خشنتر و به روزتر شده است. چراغهای جلویی ام وی ام X22 کشیده و باریک است و در کنارههای سپر چراغهای مهشکن دیده میشود.
با گذشت حدود چهار سال از زمان معرفی این خودرو، چری در حال آمادهسازی نسخه فیسلیفت 3X یا همان ام وی ام X22 فیس لیفت است. در روزهای گذشته تصاویری مبهم و نسبتا بیکیفیت از این نسخه انتشار پیدا کرده بود، اما اینک یکی از سایتهای چینی تصاویر باکیفیتتری را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است. در نمای عقب تغییرات کمتری دیده میشود و از همان چراغهای قبلی استفاده شده اما زیر سپر از یک دیفیوزر نمایشی استفاده شده که بسیار شبیه به چری تیگو 5 است. در بخش طراحی نمای جلو خودرو به طور کلی عوض شده که شامل چراغها، جلوپنجره و سپر جلو است. همچنین به لحاظ رفاهی ترمز پارک برقی اتوهلد در کنار فرمان برقی به این خودرو اضافه شده است. از دیگر امکاناتی که این کراس اوور بدان مجهز است میتوان به 2 کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سیستم صوتی با نمایشگر 9 اینچی و قابلیت اندروید میرورلینک، تعداد 4 بلندگو داخل کابین و بلوتوث اشاره کرد.
بیمه خودرو ایکس 22 پرو ام تی در فروش اقساطی شامل بیمه بدنه و شخص ثالث میشود. در نمای عقب طراحان در شکل سپر بازنگری نموده و خروجی اگزوز را اکنون با آن یکپارچه کردهاند. جالب آنکه در این بخش دو خروجی اگزوز دیده میشود که به احتمال قریب به یقین هر دوی آنها نقشی صرفا تزئینی دارند. روی داشبورد و پنلهای دربها هم نوعی تریم شبیه به فیبر کربن به کار رفته است.
باتری خودرو mvm 110